15 mars 2009

Tävling hos Miss Katka


Man behövde inte länka till hennes tävling för att delta, men eftersom jag aldrig hade hittat dit om det inte vore för att Pink Friday gjorde det så länkar jag med. Så gå in hos Miss Katka om ni vill vara med och tävla. Även om ni inte vill det (vilket jag hoppas på eftersom jag vill vinna) så är hennes blogg väl värt ett besök.

För övrigt är det snart dags för en tävling här med eftersom jag strax nått det hedervärda antalet 1000 besökare. Haha, så ynkligt det känns när alla andra kommer dragandes med sin 10 000 besökare. Nåja, jag är faktiskt stolt och glad över att ha fått hela 1000 besök, så jag gnäller inte. Och ska jag vara riktigt pyttenoga så är det faktiskt över 1000 besök eftersom jag hade haft bloggen ett tag innan jag lyckades få in en besöksräknare.

Nu ska jag gå och kurera min öroninflammation (japp, det har jag åkt på också, sjukdomarna tar aldrig slut) med lite penicillin. Hoppas ni mår bättre.

2 kommentarer:

Sunna sa...

Fy sjutton för öronvärk, hade det som liten och minns det där bultandet fortfarande, krya på dig

Anonym sa...

Ha ha du kan gärna få vara här och plocka upp kalven när den ramlat där den inte ska hamna... ;) Nej men det är ju kul, men klabbigt bara.