17 mars 2009

Tävling hos mig



Nu har jag passerat 1000-besöksgränsen så det är dags för en tävling. Eftersom det snart är påsk tyckte jag att det passade bra med ett par kycklingar. Gjorde ett par till min son som han fick i julklapp och de blev populära.

Nu är de förbättrade, vingarna är mycket finare. De går att ha som påskpynt, stående som de är (de har en tyngd i sig för att stå bra) eller så kan man sätta i en tråd och hänga upp dem, eller så kanske det finns något barn som vill ha dem som leksak.

Du tävlar genom att lägga upp den här bilden på din blogg, länka till det här inlägget samt lämna en kommentar. Har du ingen blogg så kan du lämna en kommentar med din mailadress så att jag kan kontakta dig om du vinner. Tävlingen avslutas onsdagen den 25:e mars kl 18 så att jag hinner skicka ut paketet till vinnaren i tid till påsk.

Tillägg: Nu har jag lyckats få en bättre bild :-)

39 kommentarer:

pysselmamman sa...

Självklart vill jag vara med och få chansen att vinna dessa underbara små kycklingarna! Länkar i min blogg.
Kram Susanne

Sunna sa...

Ljuvliga, klart jag vill ha dem

Botti sa...

Jag vill vara med!!! De är så söta kycklingarna!

/B

Marie sa...

Jag vill såklart också vara med och tävla om de söta små dunbollarna! :)
Länkar i min blogg.

Trevlig helg!

Kram M

Anonym sa...

Hej! Va fina och luddiga, jag länkar till dig i min blogg.
Ha en skön helg!

paula sa...

så söta
jag vill vara med
jag länkar från min blogg
ha det bra

Drutten sa...

Jag vill vara med och tävla om de söta kycklingarna! Jag länkar från min blogg.

Nettan sa...

Klart jag vill vara med. Helt underbara dunbollar!

Häxan Sytant sa...

Grattis till 1000 besökare!
Jag vill jättegärna vara med och tävla om de gulliga kycklingarna.
Jag har länkat från min blogg.

evamar sa...

Vilka sötingar. Klart jag vill ha en chans att vinna dem. Jag har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/march/kycklingar-25-mars.html

Jullan sa...

Oj, så söta!! Självklart vill jag oxå vara med!jag länkar till dig!

Anonym sa...

Jag är med och tävlar om de supersöta kycklingarna. Jag har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/march/kycklingar.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Kycklingar får gärna komma och bo här...

Jag har skrivet ett inlägg i min blogg, använt din bild samt länkat till tävlingen.

http://wonderings.blogg.se/2009/march/man-kan-vinna-2-mysiga-kycklingar.html

MVH/ANNA

Linda sa...

jag är med!
http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/03/kycklingar.html

Zarah sa...

De var ju för underbart söta! Dem tävlar jag gärna om! :)

Har skrivit om det i bloggen med, du kan se inläget här.

:)

Carita sa...

Vilka söta! Jag är gärna med..
Har länkat: http://blacklion.blogg.se/2009/march/some-little-more.html.

Ha det fint!

Anonym sa...

Tack för din kommentar på min blogg!!

Sofia sa...

Den här utlottningen kan jag inte missa det var dom sötaste kycklingarna jag någonsin sett. Helt underbara! Nu ska jag lägg in bilden i min blogg. Kram!

Anonym sa...

Weeee vilka söta kycklingar, jag vill vara med.
Länk:
http://olelsi.blogg.se/2009/march/kycklingar-att-vinna-till-pask.html

Kram Nettan i Hälsingland.

Karin sa...

Vill gärna vara med i din tävling.Fin blogg du har

Anonym sa...

Underbara kycklingar! Jag vill vinna...svartakatten@live.se

Anonym sa...

Vilka söta, dom vill jag vinna! För lite nytt påskpynt är ju alltid lika roligt :)

Länkat har jag gjort här: http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavla-om-ett-par-sota-kycklingar.html

Anonym sa...

Jag är såklart med och tävlar om söta kycklingar, perfekt till påsken :) Har länkat i min tävlingsblogg; http://daxfortavling.blogg.se/2009/march/-47-.html

Tea Lady sa...

Första gången här...
Åh så söta kycklingar!

Jag länkar i min blogg där jag även har några tävlingar....

Kram,
Lena

Anonym sa...

dem skulle mina barnbarn få, dem skulle älska dem

Sofie sa...

Vilka underbara påskkycklingar. Jag vill gärna vara med och tävla om dem :)

Jag länkar i min blogg

Anonym sa...

Hejsan!
Jag tror att dom gör sig bäst hemma hos mig i alla fall *ler*
Länkar från min blogg

Fröken Eko sa...

Detdär måste vara årets sötaste påskkycklingar :) Kan ju inte låta bli att vara med i den utlottningen!
Jag la in en bildlänk till din tävling på min blogg, den finns i högra sidospalten.

Häls. F

Anonym sa...

Så söta så söta de är, jag blev i dom alldels kär...

Jag tävlar gärna hos dig och här är min länk http://dockmammansstickcafe.zoomin.se/blogg/permalink-20090324-184373.html

Anonym sa...

Oh så mysiga, vad duktig du är! Här är min länk: http://cilla1983.blogg.se/2009/march/handgjort.html

Anonym sa...

Du har en herlig blogg! Gratulerer med over 1000 besøk. Jeg vil gjerne være med å tevle, så klart.
Jeg har ikke blogg.

Hilsen An. fra Norge

an_mo1@hotmail.com

Katarina sa...

Vilka sötnosar! Jag har skrivit om din candy på min blogg och ska lägga upp bilden alldeles strax.

kamadesign

Vilken tur du har som kan göra sånt här!

solveig sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om dina söta kycklingar.
Jag kommer att återkommer ofta till din sida

Anonym sa...

Jag vill också vara med :D Bättre sent än aldrig ;) Hihi. Har länkat här: http://stjernfalls.blogg.se/2009/march/utlottning-x-3.html

Ha en fin dag! Kram Viktoria ^^

Anonym sa...

Otroligt söta!

heavenandearth sa...

ooj!
SistaMinuten deltagare!!

Men de e inte försent!!
De ser så söta ut de små kycklingarna!

Vad du e duktig som kan göra så´nt!!

Jag länkar, även om det bara e några timmar kvar!

Håller tummarna!

Kram! Iréne

Anonym sa...

I sista skälvande minuten...
klart att jag vill ta tjansen att vinna dessa sötnosar.

ha det gott !

Pixi sa...

OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Jag missade tävlingen PRECIS!!! Sören oxå! Grattis till den som vann!! Så söööta dem e! Hit återkommer jag snart! Kram =)

Anonym sa...

Vilka supersöta kycklingar! Nu missade jag precis tävlingen tyvärr!