05 mars 2009

Present till mamma


Jag inspirerades av Ida och var tvungen att göra ett armband jag med. Det blev vitt och min mamma fick det när hon var här idag. Ringen hon har på sig är ett riktigt pyssel, den med. Nu är den köpt, men den som den köptes av hade gjort den själv av en sked. Smått otroligt tycker jag. Där kan man prata om kreativitet!

Armbanden var verkligen roliga att göra. Det gick snabbt och enkelt. Håller redan på med ett till, ett svart till mig själv. Ska nog göra två svarta, jag tror att det skulle vara snyggt med ett på varje arm.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Undrar om jag också ska göra mig ett :D

Och ring av en sked, jaaa det är verkligen kreativt. Snygg var den!

Sunna sa...

Vilken fint armband, vilka bra ideer du kommer med.

pysselmamman sa...

Jättesnyggt armband!! Tror det skulle vara väldigt snyggt med svart också.

Anonym sa...

Vad fint det blev! Jag har också tänkt tanken att ha ett på varje arm, ungefär som mini pulsvärmare (som jag för övrigt har fått dille på) Lycka till med paisley rutorna, du kommer säkert på något snitsigt sätt att sy ihop dem på :) glada hälsningar/Ida

Anonym sa...

Å vilken underbar present! Din ammma måste blivit jätte glad. Så fina!