14 februari 2009

Ytterligare en tävling



PÅ Veronicas blogg, Ulliga gulliga saker, kan man nu vinna dessa nålfiltade hjärtan. Hur söta som helst! Passar väl bra, nu när det är Alla Hjärtans dag. Vad hurtigt det där lät då, jag firar inte ens dagen eftersom jag bara tycker att det är kommersiellt trams, men jag gjorde ett försök att får det att låta bra i alla fall. Däremot gillar jag romantik... Men jag blir hellre överraskad med det än att planera in det på en särskild dag. Dessutom så firar vi ju förlovningsdag i början av februari, även om det inte blev något firande i år. Vi skulle gå på bio och ta något glas champange, men barnvakterna blev sjuka så vi satt bara hemma och åt chips och dipp istället.

Även om jag nu inte firar AHD så tycker jag att de nålfiltade hjärtana är jättefina så jag är med och tävlar, men det kan ju ni som läser här skippa så att mina chanser att vinna ökar ;-)

2 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Vad kul att du vill vara med och tävla. Jag har inte fått iväg tofflorna än men jag ska försöka skicka dom nu i helgen i alla fall.
Kram/Veronica

Veronica Tingvall sa...

Nu har jag skickat tofflorna. Tyvärr blev det lite bråttom så jag glömde skicka med hälsningen men jag hoppas att det blir bra ändå :-) Bra att du har en liten tjej också ifall att sonen inte kan ha dom, jag kan tänka mig att de är lite små för honom.

Hoppas de inte blir allt för tillplattade under resan men de borde gå att forma till i så fall.

Kram/V