25 februari 2009

Värme i Vintermörkret



Jag fick denna utmärkelse från Fröken Elsa. Skulle gärna skicka den tillbaka eftersom hennes blogg är en av mina favoriter som verkligen lyser upp i detta tråkiga väder. Men så kan man ju inte göra så vem ska jag skicka den vidare till? Vem, vem, vem? Det får bli *tamtamtamtam* (fanfar) Pysselmamman. Hennes blogg är nystartad så än finns det inte så många inlägg, men de som finns är väl värda en titt... Lite virkat, lite stickat, scrappat och några dörrskyltar. Är säker på att resten som hon kommer att visa upp kommer att vara minst lika fint.

Fick även veta att det varit lite problem med att kommentera här i min blogg. Har ändrat så att det numera är ett popupfönster att kommentera i. Någon som skulle kunna skicka en kommentar så att jag får se om det funkar bättre nu?

7 kommentarer:

Marie sa...

Ja nu testar jag och hoppas att det funkar. Sen ska jag titta in till Pysselmamman.

Hoppas att du får en trevlig kväll.

Kram M

Marie sa...

Tummen upp! :D

Anonym sa...

Det funkar för mig. Fast det säger egentligen inte så mycket för det funkade förut också ;)

m sa...

Så mycket gott du har bakat och så fina svampar! Kul grytlapp. Hade virkat kakor till min pappa när han fyllde år, bl a en dammsugare. Åh, en "trådrulle" sa han (han är konditor). Kärt barn har många namn.

pysselmamman sa...

Tusen tack!

Anonym sa...

Jaa, det var lite småjobbigt faktiskt. Men jag har fått flera frågor om hur man gör osv så jag tänkte att det är lika bra att slå på stort med ett ordentligt inlägg och så kan jag hänvisa till det i framtiden om jag får samma frågor :P

Om jag hade förbokat hade jag också varit sur över förseningen :/ Och det var ju inte bara nån vecka heller utan flera månader. Fy skäms på dom.

Du måste recensera sims 3 sen. Jag är så himla spänd på det men tyvärr klarar inte min dator det så jag får snällt vänta tills jag fått en bättre dator och undertiden hoppas jag på massa screenshots från dom lyckliga som fått pröva det! Hihi.

Kramar Viktoria

Sofia-Sobeide sa...

Trevligt att du kikade in hos mig:). Du har gjort så fina saker! Gillar din svampburk :D