11 februari 2009

Jag kan fota också



Jag gör även annat än att virka, för att ta ett exempel så fotar jag och nu när jag köpt en ny kamera så har jag blivit som galen.

För några dagar sedan var min gravida vän Anna här och då passade jag såklart på att använda henne som modell. Några bilder blev jag riktigt nöjd med, som denna. Det enda som stör mig är att ingen tog såna här bilder på mig när jag var gravid, det var bara min sambo som tog vanliga magbilder. Nåja, skulle jag någon gång skaffa ett tredje barn så får jag väl försöka hitta någon som vill fota mig då.

Fler bilder finns att se i galleriet på min hemsida, Egosidan.

5 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Vad fint. Inget är så vackert som gravida magar...
Kram/Veronica

Sunna sa...

Så underbart vackert

Anonym sa...

Mycket duktig fotograf och vacker modell! :)
Det är verkligen en jättefin bild. Förstår att du har blivit som galen med att fotografera nu när du har en ny kamera :)

Kram M

Veronica Tingvall sa...

Den som vann tofflorna har inte hört av sig så jag drog en ny vinnare och det blev du :-) Grattis! Maila bara din adress till mig så skickar jag dom så fort jag kan.

Kram/Veronica

veronica.tingvall@gmail.com

pysselmamman sa...

Jättefin bild, vad duktig du är!!