31 januari 2009

Ännu en grytlapp



Vissa bakar bakelser, vissa virkar dem och har dem som prydnader eller låter sina barn leka med dem, jag virkar dem på grytlappar.

Japp, ännu en grytlapp är klar. Även den här har jag gjort mönstret till själv och den fick även en kant som är gjord av mer än bara fastmaskor för att virka ihop fram-och baksida. Den här är jag faktiskt riktigt nöjd med. Jag blir självklart glad över era komplimanger om sådant jag inte är lika nöjd med, det får mig ju att tro att sakerna inte är helt misslyckade i alla fall, men allra bäst känns det ju när jag är nöjd själv. Eller nä, allra bäst skulle det nog kännas med komplimanger för sådant jag själv är nöjd med ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Denna är jättefin också :) Jag tycker det blev extra fint med kanten runt om.

Anna-Snoddas sa...

Verkligen jättesöt! Fina färger! :)

Veronica Tingvall sa...

Då får du en komplimang för den här med som ju blev superfin! Muffnsmönstret känns helt perfekt.

Kram/Veronica