04 januari 2009

Projekt, fjärde delen


Här kommer fjärde delen på mitt lilla projekt. Den största delen hittills (förutom trasslet), men ändå den som gått snabbast att göra. Men det som är stort är ju inte så pilligt och många varv är ju likadana så det beror väl på det.

Det hela börjar nu närma sig sitt slut. Några småsaker till att virka bara, sen ska allt sättas ihop. Är det något jag inte tycker om så är det just att sätta ihop saker. Tråkigt pillgöra! Att se resultatet när det är gjort är däremot kul.

3 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Spänningen är olidlig nu....
Jag HATAR att sy ihop saker. Inte nog med att det är pilligt dessutom blir det aldrig så bra som jag vill. Delarna är jättefina, sedan kommer mina klumpiga fula sygn och förstör allt. Jag skulle behöva gå en kurs i montering.

Lycka till med projektet och ha en härlig dag i det fina vintervädret.
Kram/Veronica

Anonym sa...

Jag är spänd på att se hur det hela blir när allt är ihop. Och jag håller med sätta ihop saker är tråkigt som tusan, det och att fästa. Bläää. ;o)

Cupcakes & Hoyas sa...

Vad spännande! Kul att se vad det blir. =)
Jag önskar en god fortsättning på det nya året.
kram Ylva