20 januari 2009

Kitschigt!



Nu när jag börjat skolan igen blir det inte riktigt lika mycket gjort som tidigare. Har varit sjuk de senaste dagarna också, så jag har inte riktigt orkat göra något alls. Har mest legat ihopkrupen under en filt i soffan. Denna kitschiga pryl har jag i alla fall fått klar nu!

Vad kan det då vara? Jo, ett tampongaskfodral! Blev så trött på fula tampongaskar som stod på hyllan och störde, så jag tänkte att jag får fixa något att ha dem i istället. Kanske blev den i det kitschigaste laget, men den ska ju vara inne på toaletten, och på toaletten och i badrummet tillåter jag mig att vara riktigt kitschig. Den kan nog vara en färgklick i ett vitt badrum också.

Mönstret gjorde jag själv. Inte perfekt, men det duger, tills vidare. Får ursäkta den usla bilden också, jag vet inte vad som hänt med min kamera. Och dåligt vinterljus ska vi ju inte prata om... Ge mig vår!

6 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Jättegin och vårig
Skönt med saker man blir glad av i det här rusket.
Hoppas du har en fin dag
kram/Veronica

Veronica Tingvall sa...

JätteFIN ska det ju vara :-)

Cupcakes & Hoyas sa...

Vilken bra idé med en sån liten väska..askarna ser ju som sagt inte så roliga ut.
Din virkade dudy dude blev Jätteeecool! Ya man.
kram Ylva

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

*yey* Häftigt!!!

Veronica Tingvall sa...

Vad härligt med tulpaner.
Jag köpte kronan på handplockat här i Linköping. Skulle kunna tänka mig att den kanske finns i den där affären långt ner på drottninggatan i Norrköping, drömhuset? drömboden? Jag vet inte vad den heter men där har dom mycket fina vita och romantiska saker.
Kram/V

Anonym sa...

vad fiffigt, jag fick också en liknande ide men jag virkade en liten korg åt tops, hur snygga brukar topslådorna vara?! Tack för en till ide att virka till badrummet :) glada hälsningar/Ida