13 januari 2009

Varmt om händerna

Efter att först ha repat upp en hel vante så är nu båda mina virkade vantar klara. Man kan nog säga att mönstret är mitt eget. Den första gjorde jag efter mönstret i Väldigt Virkat, men eftersom den inte passade mig alls så blev det som jag blev. Första gången jag gjort något utan mönster, men inte den sista. Detta ska nämligen bli en del av mitt projektarbete under våren, om nu läraren godkänner det. Det ska bli riktigt kul! Och visst blev de väl fina?




Som ni ser så passar de som handen i handsken (ja, så rolig kan jag vara såhär framåt kvällen).


Matchar min halsvärmare gör de också!

(Fråga mig inte varför det första blev understruket. Det bara blev så, utan att jag gjort något.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktig du är! Snygga blev dem oxå! :-)

Hoppas allt är bra med er!

/Anna (almn)