30 januari 2009

En förfrågan

En av de saker jag pluggar just nu är projektarbete. Kortfattat går mitt projektarbete ut på försäljning, hur man gör för att öppna en egen affär, skapa ett eget märke och hur man säljer saker på mindre etablerad nivå. I projektarbetet ska jag ha en del intervjuer med folk från alla "nivåer".

Några av er som kan tänkas läsa här har jag redan kontaktat, men jag skulle vilja ha med några fler. Om någon av er som läser här säljer saker, oavsett om det är privat eller i egen affär, oavsett om ni säljer någon enstaka sak per år eller 100 saker i månaden, så undrar jag om någon av er skulle vilja ställa upp på en intervju. Det handlar i så fall om 14 frågor, eventuellt någon följdfråga om det är något mer jag undrar över, som jag i så fall mailar till er.

Om någon vill ställa upp så kan ni skicka ett mail till cattislundgren@hotmail.com eller, om ni hellre vill det, skriva er mailadress i kommentarerna så skickar jag frågorna till er.

Jag skulle bli väldigt tacksam!

Inga kommentarer: