31 december 2008

Projekt, första delen


Detta är vad jag sysselsatt mig med den senaste tiden. Trassel! Ja, det är väl vad det ser ut som i alla fall, trassel som täcker min hand. Det är en del av en sak jag håller på att göra.

Det har varit jul med förberedelser inför en julafton med släkten här hemma och sedan middagar och umgänge hemma hos släktingar så det har inte blivit så mycket virkat får jag väl säga, men jag har i alla fall hunnit med lite varje dag. Det har gjort att jag suttit med detta trassel varje dag i över en vecka. Gissa om jag är trött på det! Nu är klockan mycket, men jag ville bara bli klar med det så jag satt ända in på natten. Och klar blev jag. Äntligen! Nu är det bara resten som ska göras, men det är inget trassel så det ska bli kul. Får se om jag hinner göra något imorgon (eller idag om man ska vara korrekt och titta på klockan) när det är nyårsafton eller om det får vänta till nästa år.

Gott nytt år på er allihop!

1 kommentar:

Veronica Tingvall sa...

Oj vad det ser spännande ut:-)
Gott nytt år!
Kram/Veronica