10 april 2009

Filt med bilar


I förgår blev jag klar med filten jag pysslat med den senaste tiden. Att jag inte lagt in den tidigare är att det av någon anledning inte gått att lägga upp bilden här och då känns det ju rätt meningslöst att skriva ett inlägg om det.

Filten ska min brorson få i 1-årspresent nästa vecka. Flera av er känner säkert igen den från Väldigt Virkat där den finns i grönt och vitt och ser lite mer retro ut. Själv gillar jag retro, men det verkar inte vara brorsans och hans familjs stil riktigt så min filt fick bli svart och beige. Deras barnvagn fick stå som grund i färgvalet, jag tänkte att den kunde användas där i nu under våren och kanske under lite svalare sommarkvällar. Nu hoppas jag bara att den kommer att bli omtyckt.

Glad Påsk på er allesammans!

17 kommentarer:

Engström´s Chilllout sa...

Åh så fin!!! :)
Glad Påsk!

Viktoria sa...

Fin den blev!

Glad Påsk på dig/ Kram Viktoria

Sunna sa...

Den blev ju kanon, vilken pojkdröm

pysselmamman sa...

Känner igen den från boken... den blev jättefin!
Glad påsk!!
Kram Susanne

paula sa...

oj så fin
vad du är duktig
ha en bra påsk
kramiz

Pixi sa...

Oj vad duktig du e ! Så fiiin! Glad Påsk!

Anni sa...

Den blev fint!

moster maska sa...

Den blev grymt snygg. Jag har inte prövat att virka såna färgmönster så mycket verkar svårt men värt att försöka sig på.

Skaparstigen sa...

Sååå fin! Jag har precis fått den boken, men inte hunnit kolla i den så mycket än, men en sån skulle jag också kunna tänka mig att göra nån gång.

Sofia-Sobeide sa...

Så fin filten är! Jag har också "Väldigt virkat" och där finns så mycket fint. En filt tror jag ändå jag inte skulle ha tålamod till att virka :D..

Drutten sa...

Sååå otroligt läcker filt! Måste köpa den där boken...

Ida´s kreativa sa...

Gud vad fin den blev, det finns ingen möjlighet att den inte blir omtyckt :) Vilken sida hade du hittat mönstret på? har aldrig provat virka efter diagram men nån gång måste ju vara den första :) Är det svårt?

Lisa sa...

va duktig du är! jätte fina!

Marie sa...

Nu är det nog dags att efterlysa dig... :)

Hoppas att allt är bra.

Kram M

Häxan Sytant sa...

Jag håller med Fröken Elsa! Var har du tagit vägen?

Drutten sa...

Jag håller med de två föregående...
Allt väl?

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Jag kom på häromdan att det var hemskt länge sedan du uppdaterade.. kanske är du inte lika pysselsugen nu förtiden. Hoppas allt är bra med dig :)

Kram Viktoria